“Be the change you want to see in the world”
-Mahatma Gandhi-

Klantgerichtheid

Klantretentie ofwel zorgen dat klanten behouden worden. Daarvoor is meer nodig dan een uitstekend product of excellente dienstverlening. Klanten blijven pas als ze zich gehoord voelen, als klant en als mens. Zowel in rustige als in hectische tijden. Klanten behouden en een band met ze opbouwen is dus belangrijk. Bovendien is het vooral heel leuk om te doen.

Resultaten

  • Behoud van omzet, omdat klanten graag klant blijven.
  • Positieve referenties.
  • Meer krediet als er een incident gebeurt.
  • Meer werkplezier bij medewerkers, omdat ze meer lol hebben in het klantencontact.

Een greep uit ons aanbod

  • Klantgericht telefoneren
  • De technicus als ambassadeur
  • Authenticiteit: neem jezelf mee naar je werk
  • Rapport opbouwen, klanten kennen, band versterken
  • Klachten opvangen en slecht nieuws brengen

Wat is de aanpak van Libre Foundation

Lees meer over onze werkwijze.

Bel ons met je vragen!

Heb je een vraag over Libre, de foundation of de opleidingen?
Neem gerust contact met ons op!

 

telefoonnr Libre

06 42137029